Vreti sa comandati prin telefon?
Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12 (luni - vineri, intre 08:30-18:00)
Va ocupati de relatiile de munca intr-o institutie publica?
Atentie, aveti obligatia sa intocmiti nu mai putin de
63 de documente si formulare!
Vi le oferim gata redactate, in format editabil!
Le gasiti in lucrarea Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare
Obligatorii Pentru Institutiile Publice
Stimate responsabil cu relatiile de munca intr-o institutie publica,
Probabil va este extrem de familiara lista urmatoare de documente:
cereri de concediu, decizii de pensionare, adeverinte de vechime, note de lichidare, delegatii, acte de instituire a comisiilor pentru concursuri, decizii de transfer sau de retrogradare, referate pentru avansuri…
Da, sunt documentele, actele si formulare cu care lucrati zilnic.
Practic, gestionarea personalului din institutia dvs. presupune intotdeauna intocmirea unor astfel de hartii – hartii vitale, care sunt cerute primele in cazul unui control dintr-un motiv foarte simplu: ele arata cat de corect v-ati indeplinit sarcinile de serviciu.
Cate documente/ formulare completati pe zi?
Cata energie investiti pentru a gasi ceea ce va trebuie?
Sunteti sigur ca ati gasit formularele aplicabile in institutiile publice?
Legislatie pentru institutii publice sau domeniul privat? Aceasta-i intrebarea! E timpul sa-i gasiti raspunsul!
Renuntati la a va mai bate capul! Va prezentam acum Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice – format rsonline.ro unicul instrument 100% practic destinat formularisticii specifice institutiilor publice! De ce l-am alcatuit?
Pentru a lamuri ambiguitatile legislative
Pentru ca una este legea pentru functionarii publici si alta pentru angajatii contactuali
Pentru a va ajuta sa lucrati corect, conform legii
Pentru a va oferi modelele clare de documente/ formulare specifice mediului public, gata redactate, numai bune de personalizat si printat!
Pentru a va usura munca
Pentru a va economisi timpul
Pentru a va economisi energia
Pentru a va elibera de stres.
Oferta speciala!
Comandati lucrarea la pretul de 150 lei + 19% TVA = 178.5 lei pret redus fata de pretul standard de 191 lei + 19%TVA.
Ce va ofera acest instrument practic?
Cel mai mare merit al acestei colectii de formulare si documente specifice relatiilor de munca din institutiile publice este scoaterea in evidenta a diferentei intre legislatia aplicata functionarului public si statutul personalului contractual care isi desfasoara activitatea in baza Codului Muncii, conform unui raport de munca stabilit prin contractul individual de munca.
Descoperiti in cuprinsul produsului teme ca:
Modele de decizii privind:
Incetarea raporturilor de serviciu in diverse situatii :
cu acordul partilor
deces salariat
hotarare judecatoreasca de declarare a mortii salariatului
cand functionarul public nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute la art. 54 lit. a), d) si f) din Legea 188/1999;
la indeplinirea conditiilor de pensionare
ca urmare a declararii nulitatii absolute a actului administrativ
ca urmare a condamnarii salariatului
ca urmare a interzicerii exercitarii profesiei/functiei
la expirarea termenului
Concedierea disciplinara
Retrogradarea
Sanctionarea (avertisment scris)
Modificare raporturi de serviciu – ordine, cereri, acorduri:
In cazul delegarii (ordin, accord)
In cazul detasarii (ordin, acord si cerere)
Transfer in interesul autoritatii
Transfer la cererea functionarului public
Mutarea in cadrul autoritatii sau institutiei publice ori in cadrul altei structuri fara personalitate juridica a autoritatii sau institutiei publice
Exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere
Deplasare
Ordin prelungire detasare/delegare
Suspendarea raporturilor de serviciu - ordine:
Functionarului public este numit sau ales intr-o functie de demnitate publica
Functionarului public este incadrat la cabinetul unui demnitar
Functionarului public se afla in concediu pentru incapacitate temporara de munca, pe o perioada mai mare de o luna, in conditiile legii
Pe perioada cercetarii administrative, in situatia in care functionarul public care a savarsit o abatere disciplinara poate influenta cercetarea administrativa, la propunerea motivata a comisiei de disciplina.
Pe perioada concediului pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau, in cazul copilului cu handicap, pana la implinirea varstei de 3 ani, in conditiile legii
Ordin privind reluarea activitatii de catre functionarul public
Incetarea raporturilor de serviciu:
Demisie
Destituire
Eliberare din functie
Ordin concediere disciplinara
Nota de lichidare
Recrutarea functionarilor publici:
Informarea ANFP
Solicitare aviz detasare pe functii publice cu statut special
Lista documentelor solicitare la angajare
Concediul de odihna si alte concedii:
Cerere de acordare concediu de odihna
Cerere de intrerupere concediu de odihna
Rechemare functionar public din concediu de odihna
Cerere de acordare concediu de odihna pentru evenimente familiale deosebite
Formare profesionala:
Angajament al functionarului public de mentinere in cadrul administratiei publice proportional cu cursul de formare urmat
Ordin acord/refuz participare la curs
Ordin solicitare restituirea sumelor in cazul nefinalizarii cursului de formare profesionala
Profitati de calitatea si cantitatea acestor informatii! Va reduc stresul, timpul de cautare, efortul si va economisesc banii!
Avantajele clare ale utilizarii acestui instrument practic!
Managementul perfect al timpului
Mecanismul acestui produs va ajuta sa dispuneti rapid si usor de modelul oricarui formular/document specific relatiilor de munca in institutia publica! Reduceti la minimum timpul afectat oricarui act/ document de legislatia muncii! Beneficiati acum de documente:
Sigure
Clare
Editabile
Usor de personalizat
Printabile
Economie de timp, energie si bani!
Siguranta! Sursa sigura din care va provin aceste informatii, atentia cu care este alcatuit produsul si experienta specialistilor in domeniu au ca rezultat unicul produs proiectat si conceput pentru dvs., responsabilii cu relatii de munca din institutii publice.
“Nici nu stiti ce ma bucura initiativa dvs.! Am trecut costul acestui produs la cheltuieli integral deductibile si acum ne bucuram cu totii de el. Cu ajutoul lui totul pare mai usor acum !„
Toader Arghirescu, sef departament HR, Hunedoara
“Cred ca-l deschid de cel putin 30 de ori pe zi! Ca sa vad cum arata documentul, ca sa stiu ce am de facut, ca sa nu gresesc, ca sa nu ma aleg cu vreo amenda! Aveti dreptate! Ce bine e sa ai totul la-ndemna si sa fii sigur ca n-ai cum sa gresesti!„
Mioara Tanase, consilier primarie, Gura Vaii
Oferta speciala!
Comandati lucrarea la pretul de 150 lei + 19% TVA = 178.5 lei pret redus fata de pretul standard de 191 lei + 19%TVA.
Va multumim pentru incredere! Oana Banu Manager produs Divizia Legislatia Muncii, Salarizare si HR